Eljött a kicsik ideje?

Ma Magyarországon a reklám több értelemben a nagyok kezében van és lesz is. De miért is jön el a kicsik ideje? Rugalmasság és ár szempontjából  szempontjából a kis cégek bizonyos területeken előnyhöz juthatnak.

Míg például egy egy domain-es online hírportálok csak a saját oldalán futtatják a hirdetéseket, azok is inkább képes (banner) formában, a több domain-nel, és ezzel már több megjelenési lehetőséggel rendelkező oldalak terítenek, magyarán, több tucat oldalon osszák szét az adott hirdetést.

Vegyünk egy példát.

Vállalkozásom jelen pillanatban minden kerületben nyújt hirdetési felületeket kis és közép vállalkozók számára.

Ezen oldalaink összlátogatottsága simán beelőzi  nagy hírportálok egyedi látogatottságát, nem beszélve az oldalakkal összekötött csoportokat és Facebook oldalakról, amelyeken további terjesztési lehetőségekkel bírunk. Ár érték arányban megelőzzük akármelyik hírportált, hiszen szolgáltatásaink árából nem kell fenntartani irodákat, szerkesztőségeket és „naplopókat”. Míg a nagyobb hirdetési felületeken egy hirdetés komoly összegeket emészt fel akár heti szinten is, addig nálam fél, vagy egy évre, annak töredékéért megkaphatja azt. És van még egy előnyöm. Az irányított hirdetés. Hogy az mi?

Hívjon fel és megtudja!

06 20 456 8680

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .