A elkészült honlap SEO-zásánál az egyik fontos szabály a rövid, keresőszavas hivatkozással ellátott  szöveg létrehozása és nagy látogatottságú oldalakon releváns cikkekben történő elhelyezése.

Vállalkozásom több ilyen látogatott oldallal rendelkezik, összesen eddig 32 hír és szakportálon tud elhelyezni ilyen szócikkeket egyszerre.

De mik is ezek a rövid bemutatkozó cikkek?

Amikor egy bemutatkozó tartalmat (szolgáltatás, céghonlap, elérhetőség) megírsz és a 4-6 mondatba sűrítesz, a vállalkozásod, szolgáltatásoddal kapcsolatos szavakat, vagy szókapcsolatokat helyezel bele. Pl. kártevő mentesítés, cipőbolt, ablakcsere vagy  duguláselhárítás. Ezt a rövid bemutatkozó cikket a megfelelő kulcsszavaknál a honlapod tartalmára mutató hiperhivatkozásokat teszel alá.

Ezt a szövegtartalmat általában releváns cikkek között szponzorált hirdetésként, vagy ha a bemutató szöveg hosszabb külön cikk formájában helyezik el a fent említett oldalakon.

A kereső motorok a lehívott kulcsszó alapján megtalálják ezeket a hivatkozásokat és elhelyezik a találati oldalakon.  Egy ilyen formában elkészített cikk persze kevés. Ezért kel több oldalon elhelyezni, ami viszont nem kevés pénz.

Az én megoldásom pénzbarát lehetőség, mert saját tulajdonú oldalakon, portálokon helyezem el a tartalmat, így nem kell külön megfizetni egy külsős tartalomszolgáltatót  és a honlap SEO hátterével foglalkozó szakembert.

Nálam ez a hirdetési lehetőség már éves szinten több száz ezres megtakarítást hoz Neked. Miért, mert nem havi szinten gondolkodom, hanem éves szinten.