Vállalkozásom száznál több Facebook csoportot és Facebook oldalt üzemeltet, melyeknek egy kisebb része tematikus, míg a többi magazin jelleggel működik.

Ezen oldalak és csoportok teljes mértékben alkalmasak rövid de érdekes cikkek, információk továbbítására az olvasói felé.

Az oldalak és csoportok követői illetve taglétszámai szinte minden esetben az 1-2000 ezer követő közé tehető, de természetesen ennél van nagyobb követett oldal, illetve csoport.

A Facebook oldalak lényegi jellemzője, hogy regionális szinten tájékoztatnak akár kerületi, megyei, vagy városi szűkítéssel.

Azt mindenki tudja, hogy a Facebookon, csak a Facebook intézhet hirdetéseket, ezért én sem a közösségi portálon hirdetek közvetlen, hanem a csoportokhoz, illetve oldalakhoz kapcsolódó, saját tulajdonú megyei, illetve kerületi portálokon.

Írok egy példát, egy budapesti hirdetésre:

A hirdetés egy PR. cikk formájában megjelenik a https://fovarosunkinfo.hu portálon és azt onnan osztja a Budapesti magazin Facebook, illetve a Budapesti közélet csoportba.